понедельник, 19 декабря 2011 г.

Зміни. Час змін

     Я взагалі вирішила, що немає ніякого сенсу витрачати себе на пусті відносини, які не приносять нічого крім розчарувань, якими і були всі мої попередні відносини . Немає ніякого сенсу зараз зустрічатись з різними хлопцями, випадкові стосунки мені не приносять радості, а розгледіти нормального чоловіка в обабнівших хлопцях зараз дуже важко. Так що я вирішила, що почну зустрічатись з кимось знову лише в 3-ох випадках:
1. це буде "великое и светлое чувство ", тобто кохання всього мого життя
2. це буде справжній чоловік (ідеальний в моєму розумінні, а планка ідеального в мене дуже високо піднята, так що сумніваюсь, що хтось буде в змозі не те що дострибнути до неї, а навіть наблизитись )
3. (це вже самий крайняк, як то кажуть) це буде просто "голодуха". почуття почуттями, а секс має мати місце в житті жінки так само, як і здоровий ситний сніданок.
     Напевно просто не потрібно витрачати стільки часу, сил, нервів і емоцій на людей, які цього не заслуговують. Це не розумно надіятись на людину, яку ти майже не знаєш, і тим паче малювати собі образ в голові і закохуватись в нього, якщо він аніскілечки не відповідає реальності чоловіка.
    Взагалі не мати ніяких відносин навіть на користь - маєш багато часу для читання книжок, йоги, фізичних вправ і навчання в університеті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий